Agencje badawcze różnią się od siebie pod wieloma względami. Niektóre z nich skupiają się w swej pracy głównie na poszczególnych rynkach, jak np. rynek farmaceutyczny, medyczny, budownictwo itp. Inne zaś organizują swą pracę wokół konkretnych metod badawczych, np. Mystery Shopping, wywiady telefoniczne CATI itd. Zatem przed zleceniem badania, warto dokładnie przeanalizować rynek firm badawczych, by […]
Market research for medical companies
Market research is the proper tool for many companies, including pharmaceutical and medical companies. For them existence on a market is especially difficult because of high research and development costs and very high level of competitiveness. Therefore, it is highly recommended for their representatives to conduct medical market research Poland. These research may help those […]
Wartości a handel
W świecie nadmiaru, jaki dziś stanowi Europa Zachodnia, a z nią także i Polska, produkty szybkorotujące przestały służyć jedynie zaspokajaniu potrzeb w zakresie dwóch najniższych pięter piramidy Maslowa. Europejczyk XXI wieku w dużej mierze ma możliwość wyrażania się poprzez konsumpcję, utrwalania i manifestowania swoich przekonań oraz postaw względem kwestii społecznych i etycznych przy okazji zakupów. […]
Ankietyzacja, akredytacja
Podmioty służby zdrowia w Polsce, jako ogół, niestety wciąż nie mają dobrej opinii. Wiele z nich stara się jednak zmienić ten stan rzeczy, poprawiając dzięki temu nie tylko własny wizerunek, ale również społeczny odbiór publicznej służby zdrowia. Dbałość o standardy opieki jest jednym z elementów składowych tych działań. Dodatkowo, zachowywanie standardów określonych jako dobre praktyki […]
Badanie omnibusowe
Badanie omnibusowe to nasza najnowsza odpowiedź na zapotrzebowania Klientów. Szybkie, rzetelne i niedrogie – jesteśmy przekonani, że to krok w dobrym kierunku! Do tej pory w wielu przedsiębiorstwach panowało przekonanie, że badania to wprawdzie szczytna idea, jednak finansowo zupełnie nieopłacalna, bo jak czytamy w podręczniku badacza rynkowego z 2004 roku: „Typowy projekt badania kosztuje tyle […]