Tak jak już wspomnieliśmy podczas przedstawiania oferty dystrybucji ulotek, przedstawiamy naszą usługę kolportażu ulotek, która od dystrybucji różni się przede wszystkim tym, iż tutaj mamy do czynienia nie z wysyłką materiałów reklamowych ale z ich bezpośrednim dostarczaniem do klientów. Mamy tutaj do wyboru możliwości rozdawania ulotek w centrach handlowych czy też na rynku miasta, jak również dostarczanie ulotek bezpośrednio pod drzwi potencjalnego klienta.
Najważniejszą różnicą jest tutaj to, iż kolportaż ulotek, reklamowych odbywa się bez udziału jakiejkolwiek bazy danych adresowych, bowiem tutaj ulotki trafiają do ludzi bez żadnych specjalnych preferencji. Po prostu rozdajemy ulotki każdemu kto tylko zechce ją przyjąć. Ma to swoją wielka zaletę, bowiem w przypadku dystrybucji ulotek, nie możemy przecież nachalnie wysyłać na adres domowy ulotek wszystkich ludziom, a tylko tym, którzy wyrażą raka wolę i podpiszą stosowne oświadczenie, przez co ich dane teleadresowe trafią do naszych baz danych, skąd będą następnie pobierane. W przypadku zaś kolportażu, możemy trafić do tej grupy zainteresowanych potencjalnym zakupem produktu, która wcześniej nie wyraziła chęci na doręczanie na adres domowy, jakichkolwiek materiałów reklamowych.
Jednym słowem zarówno dystrybucja, jak i kolportaż ulotek, może tutaj zapewnić nam bardzo dobre wyniki marketingowe, wobec czego, możemy nawet wysunąć twierdzenie, iż najlepsze efekty daje nam połączenie tych metod, które w pewnym zakresie wzajemnie się uzupełniają. Zapraszamy do współpracy w tym zakresie wszystkich tych przedsiębiorców, którzy potrafią docenić profesjonalną promocję, i chcą wykorzystać wszystkie możliwości w celu zwiększania obrotów swojego przedsiębiorstwa.
Nowością w naszej ofercie są badania “tajemniczy klient”.
Kto może zostać „tajemniczym klientem”?
Powodzenie badania Mystery Shopping jest w dużym stopniu zależne od prawidłowego doboru audytorów. Najważniejsze założenie polega na tym, aby zostali oni dobrani ściśle z uwzględnieniem specyfiki realizowanego projektu. Należy więc uwzględnić podczas procesu rekrutacyjnego zmienne demograficzno-społeczne kandydatów, ich predyspozycje osobowościowe oraz wizerunek zewnętrzny.